Маркиране с отворени маси или режим с директно приключване на клиент.
Комбинирани плащания при приключване на поръчка.
Различни ценови схеми и възможност за клиентски карти с отстъпки.
Меню управител с отчети на заведенето и разнообразни функции.
Поддръжка на касови апарати, принтери и четци на карти.
Схема на заведението
фиксирани маси или схема на заведението
Схема - Можете да нарисувате собствена схема на заведението и да номерирате всяка маса.
Салони - Схемата може да е съставена от един или няколко салона.
Цвят маси - Всеки цвят на масата показва дали масата е свободна, заета от клиент или друг сервитьор я е взел.
Без схема - Ако не желаете схема можете да ползвате стандартен екран с маси от 1 до 100.
Цветова схема - Цветовете могат да се променят по всяко време и да ги нагласите по ваш избор.
Маркиране на поръчка
Позволява подредба, цветове или картинки на бутоните от менюто
Подредба - Можете да слагате позиция тъч на групите и артикулите така че да са подредени по ваш вкус.
Цветове и картинки - Ако желаете можете да оцветявате всеки един бутон или да прикачите снимка към него.
Модификатори - Към всеки един артикул може да се прикачи модификатор. Модификатора може да е предварително
зададен или свободен текст.
Промоции - Може да се създаде бутон промоции в който да седят определени артикули.
Обедно меню - Показва обедното меню за деня и може да се следи брой оставащи порции.
Приключване -Позволява пускане на междинен тотал или директно приключване ако е единична поръчка
Плащане
Различни видове плащания
Бързо плащане - С бутоните бързо можете да отпечатите фискален бон в брой или банка и да приключите клиента.
Комбинирано плащане - Позволява да използвате смесени разплащания, примерно клиента плаща една част в брой другата с карта
Клиентска карта - Преди плащането можете да изберете клиентска карта да прехвърлите към нея поръчката и
да начислите % отстъпка.
Специални карти - Можете да ползвате предварително заредени клиентски карти и от тях само да се приспада сумата консумация.
Меню управител
Отчитане на сервитьорите и служебни функции
Отчет - Подробен отчет за всички сервитьори, маркирани суми и приключени суми по видовете им плащания.
Отчитане на сервитьор - Можете да приключите единичен сервитьор. По този начин му спирате достъпа на системата и виждате какво трябва да отчете
Сторно на сметка - Можете да сторнирате грешно маркирани сметки, като при всяко сторно ще излиза бележка че е направена тази операция
Повторен тотал - Възможно е да пускате дубликат на сметка ако по някаква причина не е излязла от фискалното устройство
Back Office
Номенклатура - база данни на всички стоки, рецепти, клиенти, контрагенти и много други неща които ще използвате
Happy Hour - Възможност за различни видове комбинирани промоции
Склад - доставка, трянсфер, брак и производство на стоки и готови изделия
Справки - богат набор от справки за стоков и паричен оборот
Номенклатури
Основните данни с които ще започне да работи системата
Стоки - подробно описание на стоките които закупувате и влагате в рецептурника. Поддържа се минимално
, максимално количество и най често доставяна разфасовка.
Меню - Съдържа калкулации на изделията които продавате и заготовки които се произвеждат предварително.
За всяка рецепта може да се сложат съставки с бруто, нето грамажи и фира. В рецептата може да се опише начин на приготовление
и да се добави снимка как изглежда готовия продукт.
Цени - Продажните цени могат да са общи за обекта или ако имате няколко обекта да ги разпределяте поотделно
за всеки обект.
Клиентски карти - системата поддържа няколко вида клиентски карти. Отстъпкови, лимитирани по сума за ден или период,
може и да се прикачи ценова листа към карта. Също така картите могат да важат в определени дни или часови зони.
Щастлив час - Happy Hour система позволява за произволни часови периоди и дни да пускате цялото меню
или избрани артикули на промоция. Промоцията може да е с твърди цени или процент отстъпка. Промоциите могат да се комбинират
произволно.
Документи склад
Следене на складова наличност и ревизия
Доставка - служи за опис на доставените стоки в обекта. В доставката могат да се следят всички необходими данни
за попълване на дневниците за входящ контрол.
Трансфер - ако имате няколко обекта с този тип документ можете да трансферирате стока от единия обект към другия.
Продажба - документ позволяващ да правите директна продажба от склада на продукти или готови изделия.
От тези документи можете да печатите Търговски документ и Фактура.
Брак - Можете да бракувате стоки и готови продукти.
Други - Поддържат се документи за вътрешна консумация, блока маса и изписване на пакет храна в хотелите.
Ревизия - По всяко време можете да създавате цялостна ревизия или частична ревизия на избрани продукти. Ревизията
е динамична, така че ако има сгрешена рецепта или доставка, можете да я коригирате с задна дата и ревизията да се преизчисли
без да загубите въведената информация.
Други документи
Допълнителна функционалност на системата
Работен график - Можете ръчно да създавате работен график на персонала, или със задна дата да го създадете
спрямо записания персонал на смяна.
Производство - Това е документ с които създавате и заскладявате готови изделия в склада. Тези изделия можете
директно да ги продавате примерно обедно меню или да ги влагате в други рецепти примерно тесто или сосове
Заплати - Спрямо въведените критерии за заплати на персонала можете да сметнете за зададен период какво
възнаграждение трябва да получат.
Заявка - Ако за всяка стока сте задали минимано количество и количество заявка, с този документ можете
автоматично да генерирате какви стоки ще са ви нужни за да поддържате пълен склад.
Пресмятане производство - С този документ можете да пресметнето за обределен порции ястия какви продукти ще са ви нужни.
Справки
Системата разполага с богат пакет справки, тук ще опишем само основните
Дневник на доставките - дава информация за прихода на стоки в обекта полъчен от доставки, трансфери или производство.
Дневник на продажбите - за произволен период можете да видите продажбите на стоки по различни критерии
и прозволно сортиране. Справката може да е по стоко или групи стоки.
Наличност - По всяко време можете да видите актуалната наличност или наличност към задна дата. Справката
показва стоки под минимално или максимално количество. Също така можете от тук да следите стоки с изтекъл срок на годност.
Оборот за периода - Справката позволява да се види оборот за избран период, като е възможно данните да се групират
по дни, по седмици или по часове.
Картон на стока - Тази справка може да се покаже от всяка една друга справка. Тя ни дава информация за реалното
движение на стоката по дни какво количество е доставено и разходвано по видове документи.
Входящ контрол - Показва дневниците за входящ контрол за избрания период.
Работно време - Спрямо записа на смяна се показва действителни часове работа на персонала.
Хронология маркиране - Списък с хронология на маркирането и ограничение по множество критерии.
Модул резервации
Схема - Можете да нарисувате собствена схема на заведението и да номерирате всяка маса.
Резервация - Можете да въведете данните на клиента, желани места, особени изисквания и оставено капаро
Списък - При настаняване можете да търсите в списък и да отбелязвате заети места.
Предварително меню - Можете да съставите меню за събитието и да сметнете цена на куверт.
Печат - Прави се разпечатка за клиента и заведението за да няма проблем след това.
Модул за Кухня/Бар
KDS - Лесна за ползване система която показва в реално време маркираните поръчки за изпълнение.
Може в една кухня да има един или много монитори като всеки показва само собствените неща или артикули които се правят от две места.
Информация - С монитор кухня готвача може да види рецептата с грамажите респективно и начин на приготовление и снимка на крайния продукт.
Времеви диапазон - За всеки артикул може да се зададе време за изработка. Тогава всеки ред минава в различни цветове ако почне да намалява времето.
Обратна връзка - Когато се издаде поръчка, веднага това се отразява на компютъра или таблетите на сервитьорите за да видят че е готово ястието
Хронология - Винаги може да се отвори хронологията и да се провери кое ястие кога е постъпило и издадено.
Шпикер - Шпикера може да разпределя издадените ястия от кухнята и да отмята издадени ястия.
Модул производство
Рецепти - В рецептурника можете да въвеждате рецепти на килограм и да влагате рецепта в рецепта за полуфабрикатите.
Производство - Документ в който описвате продукцията която ще се произведе или е произведена със бройките или грамажите.
Искане склад -
На база производство получавате пълния необходим списък на продуктите необходими за да се произведе стоката.
Планиране производство -
Разгънат лист - справка за всички ястия, и необходимите продукти за веки вид ястие с кръстосани тотали.
Справка производство - Справка за всяко едно произведено ястие със вложените продукти в него и съответните входящи и изходящи партиди
Търговски документ - Документ за доставка на стоката към клиент със всички необходими атрибути
Фактуриране - За период или конкретен документ можете да създадете автоматична фактура към клиента
Кетъринг/Разнос
Клиенти - Можете да създадете пълна база данни с клиентите които поръчват от вас. Дава се информация за последни поръчки,
бележки към профила и натрупани суми за период.
WEB сайт - Можете да интегрирате системата с WEB сайта, когато получите поръчка автоматично ще получите известие и ще можете да приемете или отхвърлите поръчката.
Интеграция -
Предлагаме възможност за изпращане на менюто на заведението към WEB сайта за да избегнете повторно въвеждане на ястия и цени.
Изработка WEB -
Ако нямате сайт за поръчка, можем да ви изградим такъв.
За бързо хранене
Клиенти - Можете бързо да обслужвате клиенти на щанд, или да имате предварително заредени клиенти които ще се
индетифицират с карта (баркод, магнитна безконтактна).
Предплатени карти - Можете да зареждате карти със суми и клиента да поръчва във границите на заредените пари.
На всяка покупка се изписва информация за оставащото му салдо
Карти с дневен лимит -
Можете да въведете система с лимитирани карти за покупка на ден. Когато сумата е надскочена се доплаща в брой.
Безлимитни карти -
Карти с които клиента консумира период от време а в края на периода се отчита салдото и се занулява.
Интеграция POS терминал -
Когато имате много разплащания с банкови карти, можем да автоматизираме разплащането като направим автоматично маркиране и плащане на POS терминала
без да е необходимо касиера да въвежда суми и да борави с картата
Поддържан хардуер
Касови апарати и фискални принтери - Поддържаме всички фискални устройства регистрирани от НАП на територията на България.
Touch Screen - Позволяваме бърза и удобна работа с Touch Screen монитори и терминали.
Четци за карти - Системата поддържа четци за работа с магнитни, безконтактни и баркод карти.
Кухненски принтери - Няма ограничение в марка и модел на кухненски (slip) принтер
Връзка с POS терминали за разплащане - Със съдействието на Борика правиме директна връзка с POS терминали към компютъра и спомагаме за по бързо обслужване при разплащане с банкови карти.
Клиентски дисплей - Предлагаме връзка с стандартни двуредови дисплей или втори информационне монитор на които клиента вижда сметката си и можете да пускате реклами.
Системата позволява връзка с клиентски сейф с директна връзка към компютъра или връзка през фискалното устройство
Електронни везни -Можете да вържете директно везна към софтуера, когато има измервано количество
Външни системи
Пръстов отпечатък - С този терминал можете да следите работното време на персонала и да изготвяте таблица с часове присъствие.
Счетоводни системи - Поддържаме експорт на информацията към следните счетоводни системи: Бизнес навигатор, Ажур , Микроинвест и
други
Excel - Всички справки и номенклатури могат да се експортират към Microsoft Excel
WEB магазин - Артикулите и цените могат ежедневно да се пращат към WEB магазин за да не се налага да ги попълвате двойно.