Жизнен цикъл на една система

В един обект най важната част при внедряването на система е правлното разполагане на техниката, извършването на всички необходими настройки на софтуера и обучението на персонала за да може системата да работи безпроблемно.


Доставка и монтаж

Доставяме на място закупената техника на клиента, монтираме и настройваме техниката на работните за правилното и функциониране

Инсталация и настройка

На място при клиента инсталираме софтуерните лицензи, правим връзка с POS оборудването и тестваме работоспособността на системата.

Обучение на персонала

Правим цялостно обучение на персонала за работа със системата вклюващо работа със софтуера и хардуерните устройства.

Поддръжка

Когато закупите система от нас, ние предлагаме гаранционна и извън гаранционна поддръжка за софтуера и POS оборудването.

За повече информация можете да ни изпратите запитване по електронната поща.